De verhuisdirigente

Onze ‘Verhuisdirigente’ kan voor uw alle ‘verhuiszorgen’ wegnemen. Van het samen maken van een nieuwe indeling van de woning, tot het (re) organiseren van de administratie. De ‘Verhuisdirigente’ heeft een actielijst met 200 punten die ze samen met u zal doornemen.

Onze verhuisdirigente kan de volgende werkzaamheden voor haar rekening nemen : 

* het overzetten van gas, water, electra, telefoon en kabel;
* het  doorgeven van adreswijzigingen aan de gemeente en gemeentelijke instanties;
* het overzetten van abonnementen;
* het overzetten van verzekeringen;
* het doorgeven van adreswijzigingen aan huisarts, tandarts, etc.
* het doorgeven van adreswijzigingen aan financiële instellingen;

In de aanloop van de verhuizing zal zij met u een persoonlijk intake gesprek hebben om alle andere dienstverleningen, zoals de communicatie met diverse instellingen, bedrijven en instanties, door te nemen. De ‘Verhuisdirigente’ staat ten alle tijden voor uw klaar en zal alle vragen en onzekerheden van uw weg kunnen nemen.